مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

به همراه منابع معتبر و استاندارد

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 91 می باشند استفاده شده است .


بخشی از قسمت پیشینه تحقیق :


صلواتی و همکاران(1390) مطالعه ای با عنوان بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان) انجام دادند. در پژوهش حاضر اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش 180 نفر از کارکنان شعب بانک رفاه استان کردستان می باشد. در این پژوهش برای اکتشاف عوامل و بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی  و روابط ساختاری استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مدیریت دانش از طریق منابع دانش بر جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری اثر مثبت و معنی داری دارد. بر اساس یافته ها بیشترین اثرگذاری مدیریت دانش بر رضایت مشتری بوده و متغیرهای وفاداری، جذب و تعامل با مشتری در درجات بعدی قرار دارند.


فهرست مطالب موجود :

2-1 مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-1 تاریخچه و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-2 فلسفه ارتباط با مشتری

2-1-3 مفهوم بازاریابی

2-1-4 بازاریابی خدمات بانكی  

2-1-5 بازاریابی نوین در مقابل بازاریابی سنتی در صنعت بانکداری

2-1-6 لزوم بازنگری در شیوه های سنتی فهم رفتار و نیازهای مشتری

2-1-7 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-8 مزیت‌های تجاری مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-9 موانع ممکن بر سر راه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-10 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-11 مزایای مهم به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

2-1-12 انواع مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-13 مسائل کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-14 سیرتكاملی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری       

2-1-15 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (e-CRM)

2-1-15-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM)     

2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان

2-1-17 CRM  در بانک ها

2-1-17-1 اهمیت CRM در بانک ها

2-1-17-2 اهدافCRM در بانک

2-1-18 مزایای CRM

1-1-18-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها

2-1-18-2 اصول CRM

2-1-19 نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-20 همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

2-3 پیشینه عملی

2-3-1 تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری

منابع فارسی

منابع لاتین


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free


مطالب تصادفی